+Trgovinsko poslovanje
+Financijsko poslovanje
+Platni promet
+Kataloška prodaja
+Laboratorijska mjerenja    kamenih agregata
+Kontrola protoka vode
+Sudski depoziti i    kontovnici
+Obračun plaća
+Dugotrajna imovina
+Proizvodnja
+Obračun kamata +Blagajničko poslovanje - blagajna



Za sve dodatne informacije molimo Vas obratite se na telefonske brojeve poduzeća 042-816-002,
fax: 042-300-004,
gsm: 098-267-067,
e-mail: astrum@astrum.hr
gdje će Vam naši stručnjaci odgovoriti na Vaša pitanja.

 





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


MODUL ZA SERVIS I SERVISNO POSLOVANJE


Mogućnosti programa za servisno poslovanje :

*brz prijem proizvoda ili artikala na servis građana ili pravnih osoba
*upis podataka o kvaru te zapažanju klijenta
*pregled svih prošlih kvarova na danom proizvodu na servis
*status proizvoda te pregled svih proizvoda trenutno na servisu
*da li je pod garancijom i do kada vrijedi
*upis zapažanja servisera
*obračun utrošenih usluga i materijala te izlazak i odjava sa servisa
*mogućnost obračuna ili upisa poštarine ukoliko se servisirani proizvod šalje kupcu
*unos kolićina materijala i nabavnih cijena te kalkulacije cijena u skladište
*pregledno i automatsko vođenje i evidencija skladišta materijala i utrošenih djelova
*različiti izvještaji i pregledi izvršenih servisa te servisa u tijeku po datumima, imenima klijenata, rokovima, po jamstvima itd.
*izvještaji i pregledi stanja skladišta, kartice materijala, lager liste, mogućnost izrade narudžbe dobavljačima servisnog materijala itd.
*mogućnost izrade izvještaja kako god vama odgovara sa raspoloživim podacima
*unos do 5 fotografija proizvoda koji je primljen na servis radi dokumentiranja

Što je IS Servisno poslovanje

IS Servisno poslovanje, programski je modul za pračenje servisnog poslovanja, pogodan za sve one koji u sklopu svog poslovanja rade različite servise na proizvodima. Također ukoliko se bavite i trgovinom, ovaj program je idelan za Vas jer IS Servis možemo vezati i sa IS Trgovina.

Programom evidentirate prijem na servis, kvar i uzroke kvara, zapažanja klijenta i servisera, imate momentalni pregled prijašnjih kvarova i zapažanja na donesenom proizvodu. Nakon izvršenog servisa serviser i/ili odgovorna prodajna osoba upisuje utrošene djelove i usluge te obilježava izlazak iz servisa. Na konačnom preuzimanju klijentu ili stranki se izdaje servisirani proizvod, ili ga se šalje poštom. Na svakom koraku izdaje se prema potrebi svi odgovarajući dokumenti. Kijentu kod prijema "Potvrda o preuzimanju", "Radni nalog i radni listserviseru", te kod izlaska iz servisa klijentu zapisnik o predaji kod primanja ili slanja poštom, i naravno fiskalizirani ili "Račun" za plaćanje preko transakcijskog računa.

Za sve informacije oko instalacije, implementacije te načina rada IS-a za Poslovanje servisa obratite se na naše telefonske brojeve ili nam pišite na e-mail....

Kontakt :

Damir Klarić
tel : 042-816-002
fax: 042-300-004
mobitel : 098-267-067

e-mail : Damir

Maska - prijem na servis Maska  - prijem na servis







tel: 042-816-002    098-267-067        fax: 042-300-004       e-mail: astrum@astrum.hr

Astrum d.o.o. © 2016   design by Astrum d.o.o. - Internet razvoj