Fiskalizacija u Hrvatskoj

Prednosti korištena bežićnog slanja narudžbi sa stolova

dklaric : 14. Srpanj 2013. 10:53 : Obavijesti, Zanimljivosti

Rad konobara u restoranu sa BEŽIĆNIM UREĐAJIMA za NARUČIVANJE donosi brojne prednosti.

Na licu mjesta, kod stola, točno se bilježi sve što gosti za stolom naruče. Narudžba se odmah  printa na šanku – šankeru , te kuharima u kuhnju, te oni odmah počnu sa pripremom. Nema potrebe usmeno prenositi narudžbe kuharima ni šankerima. Zamislite situaciju kada npr 3 konobara odjednom  šankeru ili kuharu dovikuju što im sve treba servirati ili pripremiti na tacnu.

Može doći do grešaka u kominikacijama i serviranju pogrešnih pića, a možda i jela.

Nakon završetka narudžbe za jednim stolom te slanja narudžbe bežićno na šank,  u kuhnju te na  naplatni uređaj, konobar lagano, neopterećen, odlazi za drugi stol, drugim gostima.

Bežićno naručivanje i slanje narudžbi svima olakšava rad i posao, te povećava točnost. Povećava se zadovoljstvo gostiju, konobara i vlasnika.

U frekventnim restoranima ili caffe barovima, beach barovima, a pogotovo ako je premalo konobara ,a puno gostiju, ako su veće grupa oko stola koje zajednički naručuju, problem postaje i zaboravljanje, što je i koliko na koji stol posluženo . Problem postaje i čekanje gostiju da dođu na red za narudžbu, kao i na red za naplatu, kada jednom odluče platiti. Takvo čekanje nervira goste. A pogotovo ukoliko dobe pogrešan račun.

Bežićni uređaj za naručivanje ASTRUM i program KONOBAR u potpunosti otklanja ovaj problem na zadovoljstvo gostiju i konobara, te posebno vlasnika restorana ili caffe bara.

Software KONOBAR-ASTRUM omogućuje i podržava i opciju momentalnog ispisa računa na naplatnom uređaju,  ćim se pošalje narudžba sa bežičnog uređaja za naručivanje, za neki stol.
Opcija je posebno pogodna za caffe barove sa velikim protokom gostiju i kod većih gužvi u ugostiteljskom mjestu.

Više fotografija sa instalacije programa u najpoznatijem restoranu na Krku pogledajte  na  našim fottografijama na našim FB stranicama :   https://www.facebook.com/astrum.ludbreg/media_set?set=a.335358623263713.1073741825.100003687339422&type=1

Za sve informacije nazovite na Astrum d.o.o. , 042-816-002 , 098-267-067 , kontakt osoba : Damir Klarić

 

Priprema instalacije za RestoranOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Priprema za instalaciju IS-a za restoran.                                                                                       Pristigli gosti ne žele dugo čekati.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Brza registracija konobara pomoću čip kartica.                                                                                                     Uređaji za brzo bežićno naručivanje od stolova.

Leave a response »

Primjer internog akta o slijednosti za fiskalizaciju

dklaric : 26. Prosinac 2012. 10:17 : Fiskalizacija

Prema Zakonu o fiskalizaciji , obveznici fiskalizacije, trebati će donjeti interni akt , odnosno odluku o pravilima slijednosti numeričkih brojeva računa, o poslovnim prostorima , o oznakama poslovnih prostora i operatera na naplatnim uređajima.

U slučaju posjeta inspektra ova odluka trebati će im se dati na uvid.

Odluka će morati sadržavati popis poslovnih prostora sa adresama, opis slijeda brojeva računa po pojedinom poslovnom prostoru,  radno vrijeme , kao i popis operatera sa OIB-ovima koji će raditi u tim poslovnim prostorima.

Također moguće je i da se jedan poslovni prostor podijeli u npr. dvije ili više logičkih cjelina po kojima će se nizati slijedovi brojeva računa. Npr. veleprodajni računi iz prostora koji se definira kao maloprodajno skladište.

Primjer kako bi trebao izgledati navedeni interni akt pogledajte na ovom linku :
http://www.porezna-uprava.hr/fiskalizacija/dokumenti/PrimjerakInternogaktaIII.DOC

 

Leave a response »

Tražimo osobe, prodajne predstavnike za softverske proizvode

dklaric : 1. Prosinac 2012. 08:33 : Nekategorizirano, Obavijesti, Zanimljivosti

 

Astrum d.o.o. , tvrtka specijalizirana za razvoj softverskih poslovnih rješenja, tijekom vremena, razvila je i
izradila, izvrsna aplikativna programska rješenja, robusna i lako primjenjiva i podesiva u gotovo svakom malom, srednjem ili velikom poduzeću, obrtu ili ustanovi. Korišteni su i koriste se najnoviji razvojni alati, uvjek u trendu s tehnologijom i vremenom u kojemu se radi i primjenjuje, i koji garantiraju konkurentsku prednost koristeći uvjek najnovije tehnologije.

U svrhu proširenja obujma poslovanja Astrum d.o.o.  poziva zainteresirane pravne ili fizičke osobe
da se jave ukoliko su zinteresirani za prodaju Astrumovih softverskih proizvoda na svome širem ili užem
području.

Opis :

Traže se prodajni predstavnici, koji su spremni razvijati prodaju Astrumovih rješenja,  na podrućjima po
županijama, za prezentaciju i prodaju softverskih proizvoda izrađenih u Astrumu.

Sofverski proizvodi su (IS= Informacijski sustav) :

IS Obračun plaća
IS Robno materijalno knjigovodstvo
IS Maloprodaja – Veleprodaja
IS Evidencija skladišnog poslovanja
IS Evidencija dugotrajne imovine
IS Jednostavna proizvodnja
IS Konobar (program za restorane i kafiće)
IS Financijsko knjigovodstvo
IS Knjigovodstvo za obrt
IS TV prodaja
IS Kataloška prodaja
IS Servis vatrogasnih aparata

Posao bi se radio prema ugovoru o djelu, ili ukoliko je netko student ili učenik preko studenstkog ili
učeničkog servisa, te plaćao za svaku ostvarenu i realiziranu prodaju .

Preduvjeti su :

-poznavanje rada na računalu,
-barem donekle poznavanje poslovne problematika koja se prezentira,
-prodajne i prezenterske vještine,
-posjedovanje laptopa te pristupj internetu,
-mjesečno izvješćivanje o poduzetim radnjama

Svi ostali uvjeti dogovoriti će se nakon prijavljivanja pojedinog kandidata.

Astrum d.o.o.  pružiti će primljenim kandidatima svu neophodnu pomoć i tehnićku podršku, koristeći sve moguće ON line  načine komuniciranja, teko da neće biti neophodno trošiti sredstva na putovanja.

Za sve inforamcije obratite se na e-mail astrum@astrum.hr ili pozivom na broj 098267-067 , od 8-16h

Leave a response »

Odlično računalo i komponente za fiskalnu blagajnu

dklaric : 26. Studeni 2012. 07:58 : Fiskalizacija, Nekategorizirano, Obavijesti

Računalo s opremom odlično  za fiskalizaciju (blagajnu)

Računalna konfiguracija odlična za blagajnu i fiskalizaciju zbog svoje male dimenzijeDimenzije računala širina: 19 cm , dužina 24,5 cm , visina 6,7 cm

 

Računalo IQ ITX FISKY ATOM 2GB/320GB, mrežna kartica, 4 USB porta
Windows 7 Home, Premium 32 bit CRO , SP3
Genius Miš,Tipkovnica,Zvučnici
Ladica za novac OEM, EC-410 , Crna
Micro POS printer WTP 100 termalni
LCD Display 18,5″ , S19B150N, VGA
——————————————————-
=4580,00 kn + pdv

Cijena vrijedi do kraja studenog 2012 , a nakon toga će se nešto povečati.

Narudžbe i ponude zatražite na 042-816-002 , 098-267-067    (8h-17h) , mail : astrum@astrum.hr
Uplata na žiro račun : 2340009-1100210448
Model : 00-OIBuplatioca-2012

Primaoc :
Astrum d.o.o. , A.Šenoe 27, Sigetec , 42230  Ludbreg

Leave a response »

Besplatni savjeti i Program za ugostiteljstvo IS Konobar, Astrum

dklaric : 1. Studeni 2012. 08:43 : Fiskalizacija, Nekategorizirano, Obavijesti, Zanimljivosti

Astrum d.o.o.,  nudi Vam kompletnu pomoć pri uvađanju fiskalizacije u Vaše ugostiteljsko poslovanje.

Za fiskalizaciju je potrebno sljedeće : Programski modul za ugostiteljstvo (računalni program),  koji u sebi ima isprogramiranu i uspostavljenu vezu prema poreznoj upravi te računalo na kojega će se on instalirati. Ukoliko imate računalo  (najmanje s OS  windows XP), POS printer (za štampanje računa), display (monitor) i ladicu za novac potreban vam je samo program. Ukoliko nemate računalo i ostalu opremu potrebno Vam je oboje.

Uz to potrebna Vam je i internet veza do računala (nabavite kod npr. T-COM, Iskon internet, Magic Net d.o.o.  ili nekog drugog pružaoca usluge interneta)  kao i DIGITALNI PRODUKCIJSKI certifikat kojeg dobivate u FINI. Fina će početi sa izdavanjem certifikata kada se prihvati zakon, a u planu je polovicom studenog 2012.

 

Fiskalizirani program za ugostiteljstvo IS Konobar, kao i hardwerska oprema  može se nabaviti u Astrumu :

 

FISKALIZIRANI PROGRAM ZA UGOSTITELJSTVO ‘IS KONOBAR’

Postoji nekoliko opcija nabave :

1) Za jednostavne objekte i kafiće (netreba zaliha, nema normativa )
(ulaz robe-artikala, blagajna, promijena cijena, izvještaji, svi načini plačanja-naplate) 2000,00 kn+pdv / po računalu

2) Za restorane, barove, objekte brze prehrane i slične UG  usluge :
nabava, narudžbe kupaca, kalkulacije, skladište, narudžbe dobavljačima, normativi,blagajna, izvještaji…
4000,00 kn+pdv / računalu

3) Za složenije sustave i instalacije cijena se dogovara u odvisnosti od obima posla.

Cijena  dlanovnika za konobare , (program i uređaj ) za elektroničko  automatsko primanje i slanje narudžbi direktno sa stolova je oko 1600,00 kn+pdv/komadu te ovisi o android uređaju, a cijena se definira prilikom narudžbe na ponudi.

Cijene su okvirne i vrijede ako se uplati po ponudi  najkasnije do 9.11.2012. Nakon toga cijene su podložne promijeni.

Više o programu možete pročiteti na ovom linku.

 Cijene koje ažuriramo  pratite na ovom linku.

 

OPREMA (RAČUNALO)

Cijene za opremu su promijenjive, no trenutno su ovakve :

Novo računalo (Računalo, OS Win7, LCD display 17″,Ladica za novac, Termalni printer, miš i tipkovnica)
=4950,00 kn+pdv

Rabljeno računalo (Računalo, OS WinXP, LCD display ,Ladica za novac, Termalni printer, miš i tipkovnica)
=2900,00 kn+pdv

Cijene su odvisne od nabve i komponenata te su promijenjive su.

 

BESPLATNI SAVJETI O FISKALIZACIJI :

U Astrumu, pozivom na broj 042-816-002 ili 098 267 067 možete dobiti sve besplate savjete oko fiskalizacije te Vam stojimo na usluzi oko uvađanja fiskalizacije.

Kontakti :

Astrum d.o.o. ,  fiskalizacija :

tel: 042-816-002 ,
mob : 098-267-067,
fax : 042-300-004 ,
mail : astrum@astrum.hr , subjekt : ‘fiskalizacija’

 

2 Comments »

Objava ministarstva financija : Od 1.siječnja 2013., stupa na snagu Zakon o fiskalizaciji

dklaric : 1. Studeni 2012. 08:18 : Nekategorizirano

Ministarstvo financija na svojim internetskim stranicama objavilo je , 29.10.12, aktualnost o  početku primjene Zakona o fiskalizaciji s 1. siječnja 2013.

Objavu je potpisala pomoćnica ministra Nada Čavlović Smiljanec, te uz objavu datuma primjene zakona s 1.1.13,  tekst donosi ukratko  najvažnije radnje koje će ugostitelji i ostali obveznici fiskalizacije s 1.1.13 morati uraditi.

Link na tekst :

Ugostitelji jeste li spremni ?

 

Leave a response »

Što je PKI

dklaric : 30. Listopad 2012. 09:10 : Fiskalizacija

PKI (Public – key infrastrukture) je skup hardwera, softwera, ljudi, pravila i produkata potrebnih za kreiranje , upravljanje , distribuciju upotrebu, pohranu, otkazivanje digitalnih certifikata.

U kriptografskom smislu PKI je zapravo dogovor koji povezuje javne ključeve sa odgovarajućom identifikacijom pojedinog korisnika preko kontrole CA (certificate authority). Identifikacija korisnika mora biti jedinstvena unutar CA. U  ime i na ime CA,  treća strana može pružiti i izdati , te provjeravati identifikaciju. Veza je uspostavljena kroz proces registracije i izdavanja, koji ovisi o nivou sigurnosti koji se u vezi zahtjeva, te može biti kontrolirana softwerom pri CA ili ljudskim nazorom. PKI pravila koja osiguravaju vezu nazvana su Registration Authority (RA) . RA osigurava da je javni kljuć vezan upravo za ‘pojedinca’ , osobu, pravnu osobu , kojemu je dodjeljen.

Trenutno u Hrvatskoj jedino Fina osigurava upis pojedinca ili pravnih osoba u sustav PKI i ona je jedini CA partner u Hrvatskoj i  za sada ovlaštena za izdavanja digitalnih certifikata.

Skica PKI

Skica PKI

Više

http://en.wikipedia.org/wiki/Public-key_infrastructure

Leave a response »

Kako nabaviti produkcijski aplikativni certifikat za fiskalizaciju

dklaric : 30. Listopad 2012. 08:28 : Fiskalizacija, Nekategorizirano

Prema najavama Ministarstva financija, Porezne Uprave, donošenje zakona o Fiskalizaciji se očekuje sredinom studenog. Tada će fina početi izdavati produkcijske certifikate .

Kako nabaviti produkcijski aplikativni certifikat za fiskalizaciju?

Preduvjet za izdavanje produkcijskog aplikativnog certifikat za potrebe fiskalizacije je da obveznik fiskalizacije treba biti registriran u sustav PKI. Ako obveznik fiskalizacije već koristi neke od Fininih digitalnih certifikata znači da je registraciju u sustav PKI već obavio.

U tom slučaju obveznik fiskalizacije treba samo predati dokumentaciju potrebnu za izdavanje produkcijskog aplikativnog certifikata za fiskalizaciju.

Ako obveznik fiskalizacije do sada nije bio korisnik niti jednog od Fininih digitalnih certifikata, potrebno je izvršiti registraciju poslovnog subjekta predajom potrebne dokumentacije u neki od Registracijskih ureda Fine.

Registracija poslovnog subjekta (obveznika fiskalizacije) u sustav PKI

Postupak registracije odnosno izdavanja aplikativnih certifikata reguliran je zakonom, a provodi se u Registracijskim uredima Fine predajom propisane dokumentacije.

Za registraciju poslovnog subjekta potrebno je predati sljedeću dokumentaciju:

  • Rješenje o upisu u nadležni registar (tijelo koje ga je osnovalo),
  • Obavijest državnog zavoda za statistiku o razvrstanju prema NKD-u i matičnom broju,
  • presliku osobne iskaznice osobe ovlaštene za zastupanje poslovnog subjekta.

Moguće je predati presliku navedene dokumentacije.

Postupak izdavanja produkcijskog aplikativnog certifikata

Za izdavanje produkcijskog aplikativnog certifikata potrebno je predati sljedeću dokumentaciju:

  • Zahtjev za izdavanje aplikativnog certifikata za potrebe fiskalizacije – 1 primjerak,
  • Ugovor o obavljanju usluga certificiranja – 2 primjerka,
  • Presliku osobne iskaznice osobe koja će biti skrbnik certifikata.

Svu potrebnu dokumentaciju možete predati u najbliži Registracijski ured Fine.

Produkcijski aplikativni certifikati izdaju se na razdoblje od 5 godina, nakon čega je certifikat potrebno obnoviti.


Produkcijske aplikativne certifikate Fina će započeti izdavati po usvajanju Zakona.

Napomena: Uskoro će za obveznike fiskalizacije biti omogućena unaprijeđena verzija načina predaje dokumentacije koja podrazumijeva elektroničke obrasce odnosno elektroničku predaju dokumentacije za izdavanje aplikativnog certifikata.

Više :

http://www.fina.hr/Default.aspx?sec=1543

2 Comments »

Rokovi fiskalizacije prema prijedlogu zakona

dklaric : 16. Listopad 2012. 09:41 : Fiskalizacija

 

Datumi početka fiskalizacije prema prijedlogu zakona :

(1) Od 1. siječnja 2013. godine obveza fiskalizacije propisuje se za obveznike fiskalizacije i to za velike i
srednje poduzetnike prema odredbama Zakona o računovodstvu, te za obveznike fiskalizacije koji, kao jednu od djelatnosti, obavljaju djelatnost Pružanja smještaja, te pripreme i usluživanja hrane
(Oznaka I područja NKD 2007.).

(2) Od 1. travnja 2013. godine obveza fiskalizacije propisuje se za obveznike fiskalizacije i to obveznike
fiskalizacije koji, kao jednu od djelatnosti, obavljaju djelatnost Trgovine na veliko i na malo, popravak
motornih vozila i motocikla (Oznaka G područja NKD 2007.) te obveznike koji obavljaju djelatnost slobodnih
zanimanja iz članka 18. stavka 2. Zakona o porezu na dohodak.

(3) Od 1. srpnja 2013. godine obveza fiskalizacije propisuje se za sve obveznike fiskalizacije

7 Comments »

Spremate li se za fiskalizaciju ? Tko su obveznici fiskalizacije…

dklaric : 16. Listopad 2012. 09:39 : Fiskalizacija

Iz prijedloga zakona o Fiskalizaciji

Fiskalizacija općenito :

Fiskalizacija u prometu gotovinom je skup mjera koje se provode radi nadzora ostvarenog prometa u gotovini

Promet gotovinom je plaćanje za isporučena dobra ili obavljene usluge novčanicama ili kovanicama koje se smatraju platežnim sredstvom, karticama, čekom ili drugim sličnim načinima plaćanja, osim plaćanja na transakcijski račun kod banaka.

Znači, gotovina nije samo keš nego sve što nije plaćanje na Žiro račun !

Obveznikom fiskalizacije smatra se :

1. fizička osoba obveznik poreza na dohodak po osnovi samostalne djelatnosti iz članka 18. Zakona o porezu na dohodak, te

2. pravna i fizička osoba koja se smatra obveznikom poreza na dobit prema članku 2. Zakona o porezu na dobit a koji su prema odredbama posebnih propisa obveznici izdavanja računa za isporuku dobra ili obavljene usluge.

Malim obveznikom fiskalizacije smatra se obveznik fiskalizacije iz članka 3. točke 1. ovoga Zakona, kojemu se dohodak i porez na dohodak utvrĎuje u paušalnom iznosu prema Zakonu o porezu na dohodak i Pravilniku o paušalnom oporezivanju samostalnih djelatnosti.

Iznimno od članka 3. ovoga Zakona, obveznikom fiskalizacije ne smatra se porezni obveznik koji ostvaruje promete u slijedećim djelatnostima:

1. prodaja karata ili žetona u putničkom prometu,
2. prodaja ulaznica,
3. prodaja na tržnicama,
4. prodaja novina i dnevnog tiska,
5. prodaja vlastitih poljoprivrednih proizvoda,
6. prodaja proizvoda i/ili usluga u poštanskom prometu,
7. zaprimanje uplata za sudjelovanje u igrama na sreću i zabavnim igrama,
8. prodaja robe ili usluga putem prodajnih automata,
9. pružanje bankarskih usluga, te
10. ostvareni prometi evidentirani preko mjernih instrumenata (električna energija, plin, voda, telefon i
slično), od energetskih, komunalnih, elektroničkih komunikacija i drugih pravnih osoba

 

Poveznica na prijedlog zakona o fiskalizaciji :

http://www.porezna-uprava.hr/fiskalizacija/dokumenti/PRIJEDLOG ZAKONA O FISKALIZACIJI 230712.pdf

 

1 Comment »
« Page 1 »

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>