Radno vrijeme : od ponedjelja do petka od 8h - 17h, a prema dogovoru subotom i nedjeljom
naručite korisničku premijum podršku od 0 - 24h svaki dan
Želite primati e-mail novosti iz Astruma ?
Upišite Vaš e-mail, kliknite PRIHVATI, te potvrdite u e-mailu kojeg smo Vam upravo poslali.
razvoj softwera
1994 do 2025
31 godina rada iskustva
1. kliknite za besplatni i brz downlad
2. pokrenite aplikaciju (ona je u Vašem download folderu)
3. Pročitajte Vašoj podršci 9 znamenkasti broj
Spremite link na desktop Vašeg računala
Želite primati e-mail novosti iz Astruma ?
Povremeno, putem e-maila (otprilike jednom mjesečno), šaljemo informativne novosti iz Astruma. Novosti mogu sadržavati informacije oko promjena u programima, izrađene nove funkcionalnosti i mogučnosti programa. Nadalje one mogu sadržavati informacije i novitete u softwerskim proizvodima Astrum-a ili vezanih proizvođača te informacije oko zakonskih promjena koje se odnose na korisnike informacijskih sistema Astrum, ili slične informacije.
Za primanje novosti, ovdje upišite Vaš e-mail, kliknite na dugme PRIHVATI, te potvrdite klikom u e-mailu kojeg smo Vam upravo poslali.
kontaktirajte nas
U svakom trenutku možete se odjaviti sa liste.
Izdvojene e-mail obavjesti
MOBILNA I INTERNET RJEŠENJA
Aplikacija u oblaku "Evidencija članova, knjiga primitaka i izdataka te blagajna " pomaže Vam sljedeće, ma gdje bili :
1) Jednostavno, pregledno i brzo evidentirati, voditi i pratiti popis članova udruge
2) Brzo evidentirati uplate članarina članova ( sa automatskim knjiženjima )
2) Voditi KPI , odnosno knjigu primitaka i izdataka ( automatski i ručno )
3) Voditi blagajnu ( automatski vezanu sa KPI )
5) Obraditi i/ili ispisati podatke na mnoštvo različiti načina
Uz postojeće izvještaje brzo i jednostavno dokumentirate Vaš rad, radite završni financijski izvještaj ili ih šaljete prema potrebi tijelima koje zahtjevaju izvještaj.
Javljate se na natječaj ? Brzo i prema parametrima, filtrima i slično dobite sve potrebne izvještaje i podatke.
Uz pomoć kod korištenja i uvađanja primite i mnoštva savjeta oko samog vođenja knjiga.
Također, uz dogovor, spremni smo isprogramirati i druge funkcije koje bi Vam eventualno bile potrebne.
Cijena aplikacije trenutno je 55,00 € + pdv / godišnje , a imate mogućnost 30 dana testiranja za 10,00 € + pdv ( troškovi otvaranja i podešavanj sistema za Vaš poslovni subjekt ) . Ukoliko se odlučite, za navedene troškove umanjuje se ukupna cijena.
Licenca za korištenje plaća se početkom godine, ili prilikom početka korištenja.
Javite nam se na naše kontakte da Vam otvorimo račun te da isprobate aplikaciju. A tada, odustanite od programa ili ga zadržite.
Za sve detaljne informacije javite se na naše kontakte KONTAKTIRAJTE NAS ODMAH +385-98-267-067 , +385-42-816-002 Kontakt Forma e-mail : astrum@astrum.hr |
Astrum d.o.o.
Augusta Šenoe 27, Sigetec Ludbreški
42230 Ludbreg, RH
tel: +385(0)42-816-002
OIB : 79435261200