+Trgovinsko poslovanje
+Financijsko poslovanje
+Platni promet
+Kataloška prodaja
+Laboratorijska mjerenja    kamenih agregata
+Kontrola protoka vode
+Sudski depoziti i    kontovnici
+Obračun plaća
+Dugotrajna imovina
+Proizvodnja
+Obračun kamata
+Blagajničko poslovanje - blagajna

 


Za sve dodatne informacije molimo Vas obratite se na telefonske brojeve poduzeća 042-816-002,
fax: 042-300-004,
gsm: 098-267-067,
e-mail: astrum@astrum.hr
gdje će Vam naši stručnjaci odgovoriti na Vaša pitanja.

 

 


Klikni za uvecanu sliku...

 

 




Klikni za uvecanu sliku...

 

 

 

 


Klikni za uvecanu sliku...

 

 

 


Klikni za uvecanu sliku...

 

 

 


Klikni za uvecanu sliku...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


IPS “Trgovinsko Poslovanje”

 

FISKALIZACIJA PROGRAMA ZA TRGOVINE

Program Trgovinsko poslovanje u potpunosti je fiskaliziran (izrađeni su moduli za fiskalizaciju) na svim nivoima u programu . Fiskalizirani su svi moduli Maloprodajne blagajne, R1/R2 iz blagajne gotovinska uplata ili uplata na žiro račun kao i veleprodajni računi (koristi se prema potrebi) .

Program Trgovinsko poslovanje je odličan ukoliko imate samo jednu blagajnu i mali poslovni prostor , kao i ukoliko ste VELIKO ili SREDNJE poduzeće (prema definicija zakona) , sa mnoštvom dislociranih prodavaona ili blagajni. Broj maloprodajnih mjesta (skladišnih prostora) nije ograničen.

Pratite pouzdano , jednostavno i sigurno , ON line, što se sve događa u Vašem prometu maloprodajnim mjestima

Za nabavu programa nazovite na naše kontakte :

042-816-002 , 098-267-067 , astrum@astrum.hr

POVEĆANJE KONKURENTNOSTI

     IPS “Trgovinsko Poslovanje” namjenjen je poduzećima koja se bave trgovinom te kojima je glavni cilj povećanje konkurentske prednosti povećanjem obujma poslovanja metodom povećanja brige i uslužnosti prema vlastitim kupcima ili klijentima, korištenjem suvremene informacijske tehnologije koja je integrirana u naš informacijski sustav “TRGOVINSKO POSLOVANJE”

KONTROLA POSLOVANJA UDALJENIH JEDINICA SA JEDNOG MJESTA – POVEĆANJE PRODUKTIVNOSTI, PRAVODOBNE OPSKRBE, TRENUTNO REAGIRANJE NA POTREBE KUPACA

     Uz mnoštvo CRM elemenata (analiza i zapažanja značajki kupaca), vlasniku poduzeća ili njegovom managementu, software će u realnom vremenu osigurati panoramski pregled poslovanja na svim geografski udaljenim poslovnicama gdje se obavlja djelatnost te mu pripremiti pravodobne i kvalitetne informacije bitne za bolju uslugu kupaca, kao i mnogo veću kontrolu poslovanja te donošenja preciznih odluka. Uz daljinsku kontrolu nabave, zaliha, cijena, isporuka, narudžbi, cijena dobavljača software omogućuje i elemente kontrole rada samih djelatnika (tko što naručuje, isporučuje, tko što i kako prodaje, kako se radi na blagajni i dr. mogućnosti ) u udaljenim jedinicama što povećava odgovornost i produktivnost djelatnika u udaljenim jedinicama.
    Zadovoljavanje i uvid u potrebe kupaca kontrolom sa jednog mjesta donosi bolju opslugu kupaca, a zadovoljni kupci kao rezultat su najbolja referenca za nove kupce.

UVIJEK KONKURENTNA ALI ZADOVOLJAVAJUĆA MARŽA – NABAVLJAJTE OD NAJPOVOLJNIJIH I NAJKVALITETNIJIH DOBAVLJAČA

     Uz analize nabavnih cijena dobavljača sa usporednom analizom prodaje i zaliha, s prikazima podataka na monitoru u trenutku razgovora, te brzu mogućnost pronalaženja povoljnih dobavljača u trenutku nabave sustav Vam omogućuje održavanje neprestane konkurentnosti (cijena) uz zadržavanje odgovarajuće marže.

BRZO AŽURIRANJE CJENIKA I OSTALIH UVJETA PRODAJE KROZ SVE UDALJENE POSLOVNE JEDINICE

    Uvjete prodaje možete definirati iz centrale, ali i dozvoliti djelatnicima u udaljenim poslovnim jedinicama, zbog boljeg poznavanje situacije na terenu, da sami definiraju uvjete prodaje. Ukoliko uvjete definirate iz centrale sistem na najbrži način ažurira uvjete prodaje (cjenike, marže, rabate) i na najudaljenijim geografskim područjima gdje se obavlja Vaše poslovanje.

FLEKSIBILNOST U DOGOVORIMA UVJETA SA KUPCIMA I DOBAVLJAČIMA

     U sustavu možete prema svakom različitom dobavljaču ili kupcu definirati njegove rabate ili marže i to generalno prema kupcu, prema svakoj grupi proizvoda svakog kupca ili prema svakom artiklu za svakog kupca.

NARUČIVANJE PROIZVODA - NE DOPUSTITE STVARANJE NEPOTREBNIH ZALIHA

     Nekontrolirano i neodgovarajuće naručivanje proizvoda dovodi do nepotrebnog prekoračenja zaliha. Koeficijent obrtaja se smanjuje, troškovi se povećavaju, a zarada umanuje. Naručivanje na osnovi intuicije i mišljenja nikako ne može uzeti u obzir sve relevantne činjenice oko stvarno potrebnih količina roba na skladištu i policama. Dopustite da Vam sustav analizom tijeka ulaz- izlaz; analizom dnevne, tjedne i mjesečne potrošnje; analizom sezonskih utjecaja i analizom trendova predloži proizvode koje bi trebalo naručiti ovog trenutka, za tjedan dana, za mjesec dana ili cijelu sezonsku narudžbu. U rezultate uključite i svoju intuiciju te izradite brzo i kvalitetno Vašu narudžbu. Proslijedite je Vašim dobavljačima odmah – elektronskim putem. Nakon narudžbe kontrolirajte dobavu prema naručenom, kontrolirajte koji odjeli i koji ljudi što naručuju. Kontrolirajte koeficijente obrtaja pojedinog artikla i cijelog mjesta troška. Izvadite loše artikle, stavite u prodaju proizvode sa većim obrtajem. Smanjite nekontrolirane i nepotrebne narudžbe.

PRATITE VAŠU TOČKU POKRIĆA I DOBIT

     Poslovni rezultat je razlika prihoda (učinka) kao pozitivne komponente na jednoj strani i rashoda troškova kao negativne komponente na drugoj strani. Među najznačajnije informacije dobivene praćenjem ponašanja fiksnih i varijabilnih troškova te prihoda od prodaje sa druge strane ubraja se utvrđivanje točke pokrića. Analizirajte Vaše poslovanje i utvrdite da li ste i koliko vašom količinom prodaje prešli točku pokrića nad troškovima.

VELIKO SMANJENJE ADMINISTRATORSKOG VREMENA

     IPS Trgovinsko poslovanje obuhvaća područja i procese nabave, veleprodaje, maloprodaje, prodaje sastavljenih djelova - normativa, marketinga te financijskog poslovanja sa centralnom bazom podataka
      Većina knjiženja obavlja se automatski tako da se Vaši djelatnici u prodaji rasterećuju administrativnih poslova te im ostaje više vremena za posvetiti se kupcima. U maloprodaji i veleprodaji automatskim knjiženjima dobiva se i do 6 sati vremena tjedno koje djelatnici mogu iskoristiti za bolju brigu prema kupcima.

SAZNAJTE ŠTO ŽELE I TRAŽE VAŠI KUPCI ANALIZOM NJIHOVA PONAŠANJA.
CRM MARKETING - BOLJA BRIGA PREMA KUPCIMA UOČAVANJEM NJIHOVIH POTREBA.
POVEĆAVA OBUJAM PRODAJE I DONOSI NOVE KUPCE.

     Za svako poduzeće bitno je da ono shvati potrebe svojih korisnika i kupaca tako da kupac dobije osjećaj da se poduzeće brine upravo za njega. Takav kupac će se vratiti i vjerojatno dovesti novog kupca. Da bi to bilo moguće potrebno je skupiti što više informacija o kupcu i njegovu ponašanju. To prikupljanje se obavlja na različite načine i na različitim mjestima, različitim metodama u različitom vremenu. CRM ima tada zadatak obraditi informacije i na veoma jednostavan način ih prikazati kako bi se primjenile u praksi.
     Cilj CRM-a je zadržati postojeće kupce, pridobiti nove kupce, povećati prodaju ponudom artikala u pravo vrijeme na pravom mjestu određenim kupcima. Na taj način se ponuda uvijek prilagođava potrebama određene skupine kupaca što se odražava i na povećanoj dobiti.
     U praksi to znači prikupljanje podataka i evidencija što kupac kupuje, kada kupuje, zašto kupuje, tko je prodavač itd. Zatim, koje su njegove primjedbe na proizvod, što bi želio imati bolje na proizvodu. Evidencija reklamacija kupaca, zadovoljavanje reklamacija i analiza prikupljenih podataka ovdje imaju veliku ulogu. Uz poznavanje i analizu ovakvih informacija možemo npr. potražiti proizvod sa drugačijim karakteristikama i svojstvima čija prodaja bi na tom prodajnom mjestu bila uspješnija, a kupci zadovoljniji. Krajnji cilj je posvetiti se upravo svakom kupcu posebno poznavajući njegove potrebe.

     Sa našim software-skim proizvodom – ukoliko se odlučite za ovakvu poslovnu strategiju, Vam možemo osigurati prikupljanje i analizu mnoštva ovakvih informacija. Uz mnoštvo elemenata koji su već ugrađeni u software rado ćemo saslušati i vašu viziju te software prilagoditi Vašim dodatnim željama.
     Ukoliko posjedujete velike baze podataka uz uslugu CRM-a u mogućnosti smo Vam izraditi BI skladište podataka za svrhu analiziranja povijesnih podataka te na osnovu njih donošenja odluka i pronalaženja mogućnosti za povećanje prodaje.

 

Za prezentaciju programa nazovite : Klarić Damir – 098-267-067

 

ZA OBRTNE RADNJE I TRGOVAČKA DRUŠTVA

IPS Trgovinsko poslovanje namjenjen je R1 obveznicima, a isto tako promjenom parametra dobiva sve funkcije potrebne za poslovanje obrtnih radnji, R2-obveznicima.
      Funkcije IPS Trgovinsko poslovanje modularno prilagođavamo Vašim potrebama ukoliko imate poslovni plan ili vlastitu zamisao kako bi mogli novim podacima ili obradama poboljšati svoje poslovanje.


Neke od funkcija IPS Trgovinsko poslovanje su:

  • Definiranje proizvoljnog broja Poslovnih Jedinica te veleprodajnih ili maloprodajnih skladišta unutar njih,
  • evidentiranje zaliha proizvoljno prema nabavnim, veleprodajnim, maloprodajnim cijenama,
  • praćenje cijena različitih dobavljača istih artikala sa analitičkim ispisom kvalitete i pozdanosti dobavljača,
  • ubrzano definiranje uvjeta prodaje, cijena, popusta, rabata i dr. sa jednog mjesta sa mogućnošću definiranja uvjeta i na samoj lokaciji odvijanja prodaje,
  • ukoliko dobavljač daje otpremnicu i cijene u elektronskom obliku moguć je automatski import i preračun kalkulacije automatski,
  • unos i izrada ugovora sa partnerima ili dobavljačima kao baza ugovora sa brzim pretraživanjem,
  • izrada kalkulacija ručno ili automatski,
  • svi elementi za inozemno poslovanje (tečaj, valute, preračun valuta, strani nazivi artikala, devizne fakture),
  • ispis katalog artikala sa slikama prema uvjetima koje vi zadate (vrsta, grupa, cijena, skladište...),
    Djelatnicima u prodaji uz ostalo stoje na rasplaganju mogućnosti trenutnog ispisa tehničkih karakteristika proizvoda, ispisa slike proizvoda i svojstva proizvoda, ispisa cijelog kataloga sa opisima ili bez njih, sa željenim cijenama (maloprodajnim ili veleprodajnim) ili bez njih i ispisa dijela kataloga.
  • šifarnici,
  • samostalno prijavljivanje dokumenata i njihovih karakteristika,
  • veleprodaja iz maloprodaje (automatska izrada dokumenata)
  • maloprodaja iz veleprodaje (automatska izrada dokumenata)
  • ponude,
  • otpremnice,
  • meduskladišnice,
  • veleprodajni računi,
  • primke,
  • kalkulacije,
  • očevidnik za opasne tvari i otrove
  • automatska knjiženja u financijsko,
  • definicija pravila knjiženja,
  • zabrana izdavanja otpremnica strankama koje duguju (automatski prekoračenjem iznosa ili odabirom),
  • mogućnost obračuna poštarine te evidentiranje paketa kao i povratnih informacija ručno ili elektronski automatski datotekom banke (oni koji šalju svoje artikle poštom ili dostavnim servisom),
  • blagajna sa mogućnošću različitih vrsta plaćanja (gotovina, ček, kreditne kartice, krediti, dug na blagajni, uplatnica , R1-R2 gotovinski račun, međuskladišnica),
  • evidencije kredita – na licu mjesta (blagajna), ugovori na plaćanje obročno, krediti plaćeni preko banke,
  • automatski ispisi podsjetnika ili opomena o neplaćenim kreditima,
  • ubrzane inventure (ispodgodišnje i godišnje, prijevremene),
  • evidentiranje kupaca prema vlastitim karticama ili evidentiranje bez kartica,
  • mogućnost slanja kataloga vašim kupcima iz baze,
  • analiza prodaje na bazi prodaje iz prethodnih razdoblja sa različitim zaključcima (sa podacima od početka njihovog prikupljanja),
  • mnoštvo prilagodivih ispisa,
  • grafički prikazi,
  • umrezavanje udaljenih trgovina, brzo, jednostavno, sigurno
  • kompletno financijsko knjigovodstvo za trgovačka društva (dvojno knjigovodstvo) kao i opcionalno za knjigovodstvo obrtnih radnji,
  • korespodencija sa pretraživanjem dokumenata.

     Za sve dodatne informacije molimo Vas obratite se na telefonske brojeve poduzeća 042-816-002, fax: 042-300-004, gsm: 098-267-067, e-mail: astrum@astrum.hr gdje će Vam naši stručnjaci odgovoriti na Vaša pitanja.

Osobe za kontakt :

Damir Klarić , Tintor Saša




Ovdje pratite naš blog oko savjeta, zanimljivosti i novosti u vezi trgovine



tel: 042-816-002    098-267-067        fax: 042-300-004       e-mail: astrum@astrum.hr

Astrum d.o.o. © 2013  ,  Izrada stranica , Astrum internet razvoj