Kako kontrolirati segment naplate dlanovnikom za narudžbe gostiju direktno sa stolova
Kada konobar priđe stolu sa gostima sluša njihove narudžbe i želje. U istom trenutku pritiskom prsta , na malom dlanovnik računalu, odabire njihove artikle (hranu, piće, i drugo) . Nakon završetka narudžbe, pritiskom prsta, narudžbu šalje na centralnu blagajnu, ne udaljivši se od stolova. Ukoliko ima i drugih gostiju, na drugim stolovima, ne vrača se, nego odlazi za drugi stol po drugu narudžbu gostiju.
Što se dogodilo sa narudžbom koju je poslao bežićno sa stola ?
Narudžba koju je poslao isprintala se na malom pos printeru u kuhnji za kuhara i on zna što mu je činiti. Moguće je i kratko opisati želi li se biftek manje pećen, više pečen ili sl. za svaki artikal. Što se tiće pića, narudžba se odštampala na malom pos printeru na šanku i šanker već može pripremiti tacnu za taj stol. No nalazi li se u sklopu ugostiteljskog objekta i posebni pogon za peći pice, a naručena je pica , kuhar za pice će na svom mjestu dobiti isprintanu narudžbu za picu. Kolio pogona imate , na toliko pogona se narudžba može odštampati.
Nakon toga gosti mogu naručivati koliko god žele, narudžba će se automatski povečavati. Možemo im na stol stavljati ispise narudžbi svega što su naručili ako želimo, i na kraju ćemo jednostavno iz nje, pritiskom na dugme ‘RAČUN’ isprintati fiskalizirani račun za gosta i naplatiti nekim od sredstava plačanja - novčanicama, karticama ili ako je potrebno R1 ili R2 računom za naplatu u novčanicama ili po želji naplatiti preko trensakcijskog računa ( žiro računa).
Koje su prednosti slanja narudžbi iz dlanovnika sa stolova :
1) Ukoliko je u ugostiteljskom objektu gužva konobar brže obiđe sve stolove, pošalje narudžbe na obradu i gosti su zadovoljniji, što je neprocjenjivo da se oni vračaju.
2) Nema komunikacijske greške. Ono što se pošalje to se i nalazi u narudžbi i na računu.
3) Nemože se naplatiti više ili manje jer je komunikacija gost-konobar je transparentna.
4) Konobar ne zaboravlja što je sve na koji stol odnio. U slučaju gužvi, i slučaju dobrog društva koje puno naručuje ili stolova koji više puta naručuju , a mnogo ih je, konobari (praksa je pokazala) često zaborave što su na koji stol odnjeli, pa tako naplate uglavnom manje nego što je trebalo. Odnosno u slučaju mnogo stolova nemoguće je sve pamtiti ili bilježiti na papiru i greške su neizbježne.
Više informacija o naručivanju direktno sa stolova pročitajte ovdje :
http://www.astrum.hr/konobar/android-aplikacija/
Za sve inforamcije obratite nam se na sljedeće kontakte :
Astrum d.o.o.
098-267-067
042-816-002
www.astrum.hr
astrum@astrum.hr